För jag har tagit studenten, fy faaan va ja e bra!!!

Nu är det slut, kan knappt fatta det!!! Känslan av att springa ut från skolan med betygen i handen och mötas av sin familj och släkt är obeskrivlig! Det är både roligt och sorgligt på samma gång, och jag kommer att sakna alla så sjukt mycket. Mina närmaste vänner har jag i alla fall lovat att hålla kontakten med, det blir lätt att man glider isär annars. Jag tackar så mycket för alla gratulationer på Facebook, och jag tackar även Lena som sydde min underbara klänning. Familjen, mormor o morfar och pojkvänen ska också ha ett tack för en fin motagning utanför skolan och hemma. På Fredag blir det en större motagning då släkten kommer. Här är en bildbomb från igår för den som vill se:

(Min klänning)




(Jag och syster)



(Vi har sprungit ut)






(Haha, jag var en av de första som gick på flaket ;))
















(Nu åker vi!!!!)


(Baiii!!!!!)





(Hemma)


Kraamizz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0