Busig häst

Arhhhrg...ibland blir man bara så arg på sin häst! Marko stod helt oskyldigt och tuggade på sitt hö när jag skulle hämta honom från hagen idag. När jag bara var en meter ifrån honom, vände han och stack iväg som en raket! Dumma häst! Och det blev inte bättre av att Ove srang efter honom och dem började leka. Försökte desperat locka honom med godis, men han ville ändå inte låta mig närma sig. Ilskan bara vällde upp inom mig. Tog en halvtimma innan jag äntligen fick tag på honom, knäppgöken! Det var tack vare att Ove stannade hos mig och åt lite godis. Marko blev såklert nyfiken på vad vi två höll på med och så...swip...så var grimman på! Var sjukt irriterad på honom, men vi blev kvitt när jag jobbade skiten ur honom på ridturen därefter, hihi^^

Kraamizzar <3


(Vadå matte? Jag har väl inte gjort något?)^^

 

(ookeeej da, förlåt)^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0