Student klänning


"Vi har tagit studenten, vi har tagit studenten, Vi har tagit studeeenten, fy faan vad vi är bra..."

Nää, än är det för tidigt för att sjunga den klassiska studentvisan, men dock hindrar det inte min längtan. Det ska bli så skönt att få slippa detta slitande hit och dit med uppdrag och prov, seminarium och föreläsningar, analyser och... bla bla bla. Jag tänker på friheten jag kommer få, att välja själv vad jag vill göra med mitt liv efter gymnasiet. Dock är valen svåra, och jag har inte bestämt mig vad jag vill göra. Helst av allt skulle jag vilja få ett jobb, men det är svårt när dagens jobb kräver en längre utbildning, körkort osv. Dessa krav får mig att tappa lusten. Men jag får komma ihåg att jag i alla fall kommer slippa sitta instängd i ett klassrum med en fångvakt till lärare. Ska inte klaga på alla lärare, många är faktiskt bra, men det finns några som jag verkligen inte tycker om.

Hur som helst, jag har hittat några modeller på studentklänningar som jag tycker är fina :) Som sagt ska en tjej från stallet sy min studentklänning, hon är nämligen sömmerska. Här är bilderna på klänningarna, kommentera gärna och säg vad ni tycker. Tänk på att fantisera klänningarna i svart, ska nämligen ha svart på mig ;P

 

<3Kraamizz<3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0