Planer inför helgen

Haha! Känner mig så himla korkad! xD Inlägget som jag skrev i tisdags, om att någon ropade på hjälp, har fått reda på nu vad som hände. Tydligen höll de på att sätta upp staket, och de ropade åt varandra, inte på mig. Snacka om pinsamt!!! Nåja, sånt händer ibland^^

Så...vad har jag för planer inför helgen da? För det första, nu har jag äntligen bestämt mig, ska börja simma på fredagarna :) Måste verkligen komma i bättre kondition. Så imorgon blir det först ett besök hos tandläkaren och sedan en sväng till badhuset. På lördag drar man till stockholm tsm med B. Då blir det shopping! På söndag ska jag vara ansvarig för ponnyridningen på ridskolan. Den varar bara 1 timme så det blir nog ganska soft. Det var nog allt, ha dt gött!
<3Kraamizz<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA... xD Ja men så kan det ju vara! Tur att det inte vara något annat. :)

2012-02-03 @ 20:33:46
URL: http://highriders.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, utlänningsspråk jag skriver på då! Menar såklart var inte vara på sista meningen xD

2012-02-03 @ 20:34:46
URL: http://highriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0