Shopping i Stockholm

Hade en sjukt rolig och flummig dag igår tillsammans med Issa och syster. Vi drog ett par riktigt underbara konversationer och misstolkade vart annat ord någon sade, haha! Läs våra konversationer här nedanför sen! Förutom det köpte jag lite kläder och saker som jag hittade, så nu är mitt bankkort helt tomt, hehe...

Vi avslutade dagen med att gå på bio. Perfekt slut på en shoppingtur^^ Vi såg filmen Lorax!! Det var en grymt söt och rolig film, och dessutom hade den ett bra budskap i sig! Den var värd pengarna :) Någon annan som har sett den?



(Flickor redo att dra till stan)


(Så grymma xD)


(Klänningen jag köpte :))


(Tröjan som jag köpte)


(Lite annat smått och gott^^)


Här är några av våra händelser under shoppingturen i stan:

1. Jag till viveka: "Asså, jag tror att det finns någon sorts magnetism mellan Issa och snygga saker. Se bara hur hon dras mot den där väskan."

2. Jag: "Gå till höger."
Issa går till vänster.

3. Issa: "Va faan, det går ju inte att öppna den här dörren!"
Fem minuter senare. "ahaaa, den öppnas åt det andra hållet!"

4. Vi sitter på tåget hem. Jag och Viveka babblar om byxor. Issa försöker säga något men blir ignorerad. Hon försöker igen men blir fortfarande ignorerad. Efter en stund:
Issa: "Visste ni att jag är lebb?" (Hon är INTE lebb på riktigt)
Vivekas chockerade ansiktsuttryck.
Min kommentar: "Vad pratade vi om nu igen?"

5.
Viveka får syn på ett annat tåg som vi åker förbi.
Viveka: "Ehh...fint namn på den där vagnen!"
Jag: " Jasså, vad hette den?"
Viveka: "Liggvagn" O.o

<3Kraamizz<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0