Tävling och syrsor...

Tjoo! Imorrn ska ja tävla! :D Ska låna en häst som kallas för "Majsan" från ridskolan (jag hopptränar och jobbar med stalltjänst på helgerna hos Håboridklubb)! Ska bli jätte kul men börjar bli jäkla nervös nu! ;P Är bara en clear round på 80 centimeter men ändå, har bara hoppat denna häst en gång!

Idag har ja haft fullt upp, först har ja varit o ridit min kompis (Isa) ponny som heter Chera Li! Jätte söt ponny! Sen åkte vi till ridskolan för att fixa inför tävlingarna! Mycke som ska ordans: Ridhuset ska harvas, hinder ska byggas, skyltar ska upp, hästar ska borstas, utrustning ska smörjas och så m.m. Tog ett tag men till slut vart vi klara! :D Nu ska man bara försöka sova oxå! xD

Förresten, stötte på en liten rolig sak ikväll. Min storasyster, Eve, hade sitt fönster öppet på sitt rum, och hela familjen tyckte att syrsorna (hur dem nu stavas :S) lät ovanligt högt! När vi sedan sitter o tittar på tv kommer lillasyster, Viveka, ner o säger att det sitter en stor, grön syrsa på Eves gardin! Jävlar vad Evelina skrek och rusade upp på sitt rum! xD Vi följde såklart med! Och mycket riktigt, det satt en syrsa på hennes gardin! Eve tyckte den var jätte äcklig, men jag tyckte den var cool! Vart jävligt imponerad över hur högt en syrsa egentligen kan låta! :O
Aja, det var allt ikväll, ha dt gött! natti natti på er, o kram kram!

Ps, bloggens design är fortfarande bara påbörjad! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0