Hoppträning!

Hej hej! Har hopptränat ikväll! Gick väl bra men är inte helt nöjd! :/ Fick rida Pinnen den här gången, honom har jag inte ridit så många gånger förut! Han var jätte seg i början av lektionen, men sen tände han till och då gick det lite bättre! Dock fick han oxå för sig att stanna framför en hinder som var uppbyggt med en röd plastmatta! Efter två stopp vart jag riktigt förbannad och jag sade åt honom ordentligt. Tredje gången hoppade han, så det var nog bra att jag fick ta till med hårdhandskarna på honom! Men men, det kan ju inte alltid gå perfekt! Kanske var bra att jag fick tuffa till mig idag, har ju mest ridit väldigt chyssta hästar på senaste tid! :))

En annan sak var att Penny (min hopptränare och arbetschef) tyckte att jag, Annika och Lina skulle ställa upp i KM med Majsan! Det innebär att vi ska hoppa 90 centimeter! Jag är as taggad!!! :D Men först och främst är det pay and jump om två veckor :P Hade lite fel innnan, trodde pay and jump skulle va denna vecka xD Ni får ha dt gött kära läsare, bye bye! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0