Hoppträning idag :)

Hej hej alla glada! :)

Phu! Igår red jag Ove som är Cattis häst, (Catti äger stallet där vi hade Rivaldo! Hon är en oxå väldigt god vän till min mamma sedan en lång tid tillbaka! Isa som jag nämt tidigare är hennes dotter och ja har känt henne sedan hon praktiskt taget föddes :P). Ialf,  det var super mysigt att rida igår, red tsm men Amanda som är skötare till Trixi (en häst i stallet), Isa och Cherra Li (oxå kallad för 'Cherran') och Emma med Milton (Cattis grannar).

Idag var det hoppträning som vanligt, gick väl bra tycker ja :P Fick rida Estrella, henne har jag bara ridit några fåtal gånger förut. Fick göra en super jobbig övning där vi red utan stigbyglar, så mina ben känns som spagetti nu! >.<

Det var allt från häst fronten än så länge, så ha dt gött! Natti natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0