Hästens dag

Tjoo ala glada läsare! :D Har jobbat som vanligt idag, men imorrn blir det annurlunda! Det ska nämligen vara hästens dag på ridskolan, vilket innebär att ridskolan kommer ha en massa roliga aktiviteter! :) Jag kommer stanna kvar efter jobbet och hjälpa till :P Det ända som får mig att inte se fram emot imorgon är att jag och syster måste börja jobba redan vid sju, alltså en halvtimma före våran vanliga tid! >.< Men så är det ju när man håller på med hästar.

Skulle oxå pasa på att säga att Isa har gjort en header till mig! :D Är sjukt nyfiken på hur den ser ut, och jag hoppas jag kan få den så fort som möjligt! Men jag måste ha tålamod, ja menar, jag lade ju ansvaret om min bloggdesign på henne och Amanda, och de har ju faktiskt andra saker för sig oxå! ;)

Det var allt just nu, bye bye! :))


Kommentarer
Postat av: B

Din blogg! äntligen <3

2011-09-25 @ 15:51:05
URL: http://beex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0