Sammanfattning av Höstlovet

Hej hej alla! Sorry för den dåliga uppdateringen, har haft mycket att göra och därför inte hunnit göra något inlägg på ett tag. :/

Aja, förra veckan var det ju höstlov, som sagt kom min älskling hit och stannade hela veckan hos mig. Vi hade jätte skojj tsm :) I tisdags fick han följa med mig och familjen, inklusive Isa som ofta räknas som en i familjen, till en lokan där vi körde laser game! Var skit roligt, bortsätt från att min älskade peter utnyttjade mig, dvs överraskade mig bakifrån när jag stod i ett av sikt "tornen". -.- Han ba dök upp bakom mig, kysste mig och sköt mig >.< Elaking! Men dt va skojj ialf ;) Efteråt va vi helt svettiga, att spela laser game är ju lika jobbigt som ett träningspass, fast roligare förstårs! :P

Efter laser game-passet åkte vi till stockholm, ba ja, Peter och syrran. Peter har bara varit i stockholm en gång förut, så dt var roligt att se hans reaktion när vi var där ;) Syrran skulle träffa sin kompis i stan så vi bestämde oss för att äta middag tsm alla fyra. Vi skulle hitta en kina resturang men hittade ingen, vilket är väldigt konstigt eftersom att det är ju liksom stockholm! -.- Det fick bli kungshallen istället, där kan man ju hitta all möjlig mat, inklusive kina mat :)

På onsdagen åkte ja o Peter till stockholm igen, fast tog en hel dag dårå. Vart ju så kort tid, dagen innan. Vi började dagen med att han bjöd mig på frukost fika :3 Sen visade jag honom runt lite i centrala stockholm :) Höjdpunkten blev Science fiction bokhandeln i gamla stan, där Peter köpte en naruto-film :) Vi gick oxå till en spel-affär där han köpte member i rs till mig, taaack så jätte mycket älskling! <3
Vi köpte oxå en hel del godis xD

(Frukostfika :3)

(<3)

(Min älskling i stora stan ;))

 


I torsdags följde han med mig på min hoppträning, var ju första gången jag hopptränade med Marko! :D Gick väldigt bra tycker jag, vart lite missförstånd ibland för att jag inte känner honom så bra än, men det var inga katasrofala grejjor ;) Älsklingen tog lite bilder, hoppas ja kan få dem sen, kanske om jag ber snällt X3

 

(Fiiint leende :3)

I lördags var vi vakter för barnen på halloweenlägret på HRK. På kvällen hade de ju disco och vi skulle vara där o hålla koll på allt. Vi skulle oxå sova över med lägerbarnen. Vi var inte bara vakter, utan vi fick oxå vara spöken på deras spökrunda. Jag var en vampyr och Peter var en vålnad. Jag stör mig på att jag glömde ta kort :( Hade sminkat mig super bra, hade en skit snygg ghotic klänning på mig och satte vampyrtänder i munnen. Peter bar en svart vålnadsdräkt och under luvan hade han en sorts döskallemask. Han skrämde skiten ur alla, till och med de andra spökerna och mig! ;O Jävlar att jag glömde ta bilder asså :(

På söndagen åkte min älskling hem, kom några tårar både före och efter vi sagt hej då. Kändes så tomt att vakna upp och inte ha några varma armar omrking sig på morgonen :( Vet att vi inte skiljs åt för alltid, men jag hade gjort vad som helst för att få umgås med honom varje dag. Knepigt att man bor så långt bort ifrån varandra :/ Aja, hoppas ni orkade läsa detta inlägg, blev ultra-super-duper långt xD

Ha dt gött alla! :)

Kraamizz

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Fraj

Vad fina ni är ihop :)

2011-11-14 @ 13:55:06
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: V

Tack :)

2011-11-14 @ 14:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0