Hoppträning!

Heej alla läsare! Har inte varit så mycket nytt från hästfronten på ett tag, men nu äntligen händer lite spännade saker. Igår hopptränade jag för andra gången med Marko, gick betydligt bättre denna gång eftersom att jag kom lite närmre "knapparna" hur jag skulle hoppa honom. :) Det är inte 100% bra än, men det tar sin tid att lära känna honom fullt ut. På söndag ska vi vara med på Håbocupen! :D Det blir bara 60 cm, men det hela för oss går ut på att bara se hur Marko beter sig på tävlingar. Så det är ingen stor grejj, bara test. Men det blir roligt i alla fall! :) Sen är det inga tävlingar på ett tag, så jag antar att vi kan börja på riktigt till våren. Då har vi ju oxå lärt känna honom lite mer. Mitt mål är ialf att tävla 1m :) Marko är hoppad i 110 cm, så det är mest jag som måste bli bättre :) Ska satsa hårt! Det var allt just nu, ha dt gött allihopa!

Kraamizzar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0