Hemma hos älsklingen

"BANG!!!BOM!!! HIYAA!! CRASH..." Ja, så låter det när älsklingen testar sitt nya spel på sin ps3^^ Jag bloggar lite medan han spelar ;) Idag har jag inte gjort så mycket, vi klev upp tidigt imorse för att hinna med pendeln till cityterminalen, där vi skulle ta bussen till målilla. Vi sov mest under bussresan. När vi kom fram blev vi hämtade av Peters föräldrar, och när vi kom hem fick jag julklappar av dem. Mysiga tofflor, en nallebjörn :3, en parfym och en necessär. Fick oxå ett jätte fint halsband med ett matchande armband av Peters mamma, Taack Janiza!! :D Nu ska jag väl kolla lite på när älsklingen spelar, ska distrahera honom så att han förlorar, haha >:) Hej på er!

Kraamizzar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0