Flitig och Tokig

Stressen sitter som en igel på mig just nu, men efter denna dag har den faktiskt äntligen börjat släppa en aning. Hela dagen har jag suttit hemma och pluggat för fullt, har lovat mig själv att aldrig skjuta upp saker o ting längre! Det är bara att bita ihop och ta sig igenom skiten. Tack o lov har jag underbara vänner, framför allt M och R, och min älskade pojkvän + hans mamma som stöttar mig, älskar er <3 Och jag får inte glömma min kära syster som hjälpte mig med matten idag, taack! <3

 

Efter mycke krångel med matte c, blev jag nog lite snurrig i huvudet på kvällen^^ Titta bara på bilderna nedanför sen så förstår ni! Min älskade pojkvän visade nämligen mig en massa videos förut på en kille som åker runt och filmar på olika cosplay ställen. Jag vart helt tokig i videorna och blev jätte sugen på att få vara med på cosplay :D Ikväll blev jag som sagt lite tokig och rotade i min garderob efter nått roligt att ta på mig. Sen fixade ja håret o smink...och så plötsligt blev jag en annan person^^

Så dt var väl allt idag, matte prov imorgon= usch! >.< Aja, man kan bara göra sitt bästa! Ta hand om er!

Kraamizz <3

 


 



 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket sexig!! (Janitza)

2011-12-18 @ 02:52:45
Postat av: Rebecca

cooling ;)

2011-12-18 @ 09:19:30
URL: http://rebeccalenke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min sexiga woman! ;D Kul att du blev inspirerad av vidsen:p Puss, love you<3<3<3 (My Darknezz)

2011-12-18 @ 15:43:26
Postat av: V

haha, tack hörni^^ puss dark, love you too <3

2011-12-18 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0