Dålig start på dagen...

usch, den här dagen började inge vidare! :( Först försov jag mig, vaknade tjugo minuter innan bussen skulle gå. Därför vart håret jätte fult flätat och sminket sådär slarvigt. Jag lyckades ialf hinna packa ner en smörgås, en bannan och en liten burk med nötter som mamma gjorde i ordning åt mig. Tack snälla mamma! Ialf, när jag öppnade ytterdörren möttes jag av en stor våg av regn och snö. Toppen! När jag till slut kom fram till bussen var jag redan genom dränkt om både skor och luva. Säger bara det, dålig start på dagen...
<3 Kraamizz <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3

2011-12-13 @ 12:43:01
URL: http://rebeccalenke.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-12-16 @ 11:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0